Shop Mobile More Submit  Join Login
Gentleman cat by CookiemagiK Gentleman cat by CookiemagiK
Gentleman cat is not impressed by your cat facts :iconfeellikeasirplz:
Add a Comment:
 
:iconcat4188:
Cat4188 Featured By Owner Feb 17, 2015
Cue Pachabell Canon in D
Reply
:iconhimitsuuk:
HimitsuUK Featured By Owner Nov 26, 2014   Photographer
"And that is why I say we cats deserve 10 tins of tuna EVERY DAY from our humans!"
Reply
:iconcolinbenson:
ColinBenson Featured By Owner Jul 31, 2014
*Harumph* I say...
Reply
:iconkreatiivekat:
KreatiiveKat Featured By Owner Jun 20, 2014  Professional Photographer
XD 
Reply
:iconhannahelizabethh:
hannahelizabethh Featured By Owner Nov 21, 2013  Student General Artist
hahhaha ;)
Reply
:iconlittlebitakit:
littlebitakit Featured By Owner Oct 28, 2013  Hobbyist General Artist
there is just too much win in the photo
Reply
:iconshadowstar082:
shadowstar082 Featured By Owner Sep 23, 2013
OMG THATS SO EPIC! LYKE A. SIR LOOOOOL
Reply
:iconwishelf:
WishElf Featured By Owner Aug 2, 2013  Student General Artist
SO CUTE!
Reply
:iconsir-austria:
Sir-Austria Featured By Owner Jul 2, 2013
wow nice and funny too ^^
Reply
:iconmusic12342:
Music12342 Featured By Owner May 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I just love your gallery. Everything is wonderful!

Including the hinkypunks and fancy cats. :D
Reply
:iconskimkimchi:
SkimKimchi Featured By Owner Mar 21, 2013  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:icondarktoys2012:
darktoys2012 Featured By Owner Dec 17, 2012
lol :D
Reply
:iconastrikos:
Astrikos Featured By Owner Dec 15, 2012   General Artist
:la: This is wonderful!
Reply
:iconsweetiepie019:
sweetiepie019 Featured By Owner Dec 15, 2012  Student General Artist
quite intresting if i do say so myself lol
Reply
:iconcatbat102102:
catbat102102 Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist General Artist
EPIC
Reply
:icongryffgirl:
Gryffgirl Featured By Owner Oct 28, 2012
:iconisayplz:
Reply
:iconcookielover17:
cookielover17 Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist General Artist
:3
Reply
:iconquietlyintheshadows:
quietlyintheshadows Featured By Owner Sep 26, 2012
:iconsophisticatedlaplz: that is wonderful! :meow: I wish I could put a top hat and monocle on my cat but she would kill me.
Reply
:iconmizzzjulie:
mizzzjulie Featured By Owner Aug 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
Love! :)
Reply
:iconyuzas:
Yuzas Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist Filmographer
:iconohmygodplz:
Reply
:iconacwwluver55:
acwwluver55 Featured By Owner Jul 5, 2012
So cute!! I love its coloring.
Reply
:icongentlementlemann:
Gentlementlemann Featured By Owner Jun 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Ho ho! This is a marvelous piece of work my kind sir! Indeed.
Reply
:icondawnehpants:
Dawnehpants Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist Filmographer
LOL How I've always imagined my friend's cat Bisby. :XD:
Reply
:icontomboybb:
tomboybb Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist General Artist
haha haha hahas it looks like pops
Reply
:iconheladodechicle:
HeladoDeChicle Featured By Owner Jun 1, 2012
Wooow very nice
Reply
:iconfoxgoddessyoko:
FoxGoddessYoko Featured By Owner May 30, 2012  Hobbyist Traditional Artist
a gentleman and a scholar
Reply
:iconsaturnianshadows:
SaturnianShadows Featured By Owner May 19, 2012  Student Traditional Artist
That is hilarious.
BTW that cat looks JUST like my cat named Natasha

-PROUD PEGASISTER!
Reply
:iconlieutenantshinypants:
LieutenantShinyPants Featured By Owner May 13, 2012  Student General Artist
:iconisayplz:
Reply
:iconquilaviper:
Quilaviper Featured By Owner May 12, 2012
LOL LIKE A SIR!
Reply
:iconelicoronel16:
elicoronel16 Featured By Owner Apr 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
GENTLEMANLY CAT. :iconeeeeeplz:
PRUTO IS IN LOVE :iconprutoplz:
Reply
:iconhaxor-nova:
HAXOR-NOVA Featured By Owner Apr 18, 2012
LOL that's one gentlemanly cat.


:gallery::gallery::gallery::gallery::gallery::gallery::gallery::gallery:

The paintings, they TRANSFORM!
Reply
:iconfalling-in-revenge:
Falling-in-revenge Featured By Owner Apr 17, 2012
like a catsir :iconfeellikeasirplz:
Reply
:icontopicality:
Topicality Featured By Owner Apr 12, 2012
Hey! :wave: This has been featured on the Community Projects Group Update!

Cheers,

Adri
Reply
:iconghabiyuha:
GhabiYuha Featured By Owner Apr 7, 2012
Feel like a sr.
Hehehe
Nice & funny!! :meow:
Reply
:iconjklingchibai:
jklingchibai Featured By Owner Apr 6, 2012  Hobbyist General Artist
  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Reply
:iconpattyjean:
PattyJean Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist General Artist
That could be my kitty's twin, chubby belly and all! lol Nice edit. :)
Reply
:iconcharizardawesome:
charizardawesome Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Artist
Classy breed. truly magnificent.
Reply
:iconblacksheeprising:
BlackSheepRising Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
Whattheidonteven...
Reply
:iconretrohelix:
Retrohelix Featured By Owner Apr 3, 2012
Reply
:iconcolorwired:
colorWIRED Featured By Owner Apr 9, 2012   Traditional Artist
:iconfacebooklikeplz:
Reply
:iconwestlylafleur:
WestlyLaFleur Featured By Owner Apr 2, 2012  Professional Digital Artist
lol

:clap:
Reply
:iconp0rtishead:
p0rtishead Featured By Owner Apr 2, 2012  Professional Interface Designer
hehehe
Reply
:iconphlum:
Phlum Featured By Owner Apr 2, 2012  Student Digital Artist
Quite right. Shall we away to the lounge for an afternoon perusal of my finest cheese board?
Reply
:iconhexpinteas:
hexpinteas Featured By Owner Apr 1, 2012
Gentleman Cat: I say! Is that a cheesebugar?!
Reply
:iconamarie-veneanar:
Amarie-Veneanar Featured By Owner Apr 1, 2012
He looks very dignified. :iconseriouscatplz:
Reply
:icontrowzinadia:
TrowziNadia Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
like
Reply
:iconmlpdragonwriter:
MLPDragonWriter Featured By Owner Apr 1, 2012  Student General Artist
haha! That looks funny!
Reply
:iconposeidonsky:
Poseidonsky Featured By Owner Apr 1, 2012  Student Traditional Artist
bubbles..
Reply
:iconmarceline-vamp-kween:
Marceline-vamp-kween Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist General Artist
that looks exactly like my mothers cat >_>
Reply
:iconcookiemagik:
CookiemagiK Featured By Owner Apr 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Is he a gentleman?
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1996 × 1504




Details

Submitted on
April 1, 2012
Image Size
1.5 MB
Resolution
1996×1504
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,026
Favourites
1,163 (who?)
Comments
104
Downloads
211
×